کد خبر: ۱۱۳۰۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۴ 08 October 2023

به گزارش تابناک مازندران از پایگاه اطلاع رسانی پلیس ، رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی مازندران از رد رشوه ۶۰ میلیون ریالی مامور کلانتری ۱۳ مرزن آباد چالوس، خبر داد.

سرهنگ مسعود تقدیسی رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: یکی از مهمترین اهداف بازرسی در صیانت از کارکنان، حفظ سازمان از هرگونه آسیب و ارتقاء روحیه، اقتدار، عزت، منزلت و شخصیت در کارکنان است.
او با اشاره به اقدامات تشویقی برای کارکنان صحیح العمل و پاکدست، افزود: به منظور نهادینه سازی فرهنگ امتناع از دریافت رشوه و ایجاد انگیزه خدمتی در کارکنان و همچنین ارتقاء صحت عمل آنان تدابیر پیشگیرانه فرماندهان، روسا و مدیران می‌تواند در جهت کاهش زمینه‌های ارتکاب و محدود کردن موقعیت‌های مجرمانه موثر باشد.
سرهنگ تقدیسی با اشاره به عملکرد صحیح مامور کلانتری ۱۳ مرزن آباد چالوس، گفت: گروهبانیکم "سهراب یخکشی" حین گشت زنی در حوزه ماموریتی به یک دستگاه خودرو دنا مشکوک و پس از بازرسی خودرو یک دستگاه کارتخوان و مقداری مواد مخدر از نوع تریاک و ... کشف کرد که راننده برای فرار از مجازات مبلغ ۶۰ میلیون ریال به سرکار یخکشی پیشنهاد رشوه داده که جهت سیر مراحل قانونی پرونده تشکیل و متهم نیز از سوی مرجع قضائی روانه زندان شد.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار